Mitt 2010 - första halvåret

Jag gör väl som många andra och gör en liten årsresumé, kan säkert vara roligt, åtminstone för mig ;)

I januari läste jag tråkig pedagogik och hatade allt som hade med den att göra, haha. Särskilt föreläsningarna och korvstoppningsläsningen. Inte min grej. Påbörjade min och Emmas bästa SMASK-låt hittills; Discomoves!



I februari klippte jag håret hos frisör för första gången på jättelänge och fick äntligen en vettig frisyr. Jag pluggade vidare med pedagogiktråket och drack hemmagjort ingefärste med citron och honung för min onda hals. Och arrade SMASK såklart ;)



I mars var det äntligen dags för SMASK, som vi hade längtat och jobbat mycket med det. Underbart kul att få gå vidare till omröstningen som vi ledde nästan hela vägen, men slutade som trea till slut. Inte fy skam det heller, men det hade ju såklart varit kul att vinna! Jag hade praktik i Köping och åkte hemifrån vid 6 och konstaterade återigen att pendling inte är något för mig. Mamma fyllde 50 år och det firades med familjen i Stockholm på fin middag och Lisa Nilsson-konsert.





I april fyndade jag favoritkjolen och ett par converse på Tradera och var mycket nöjd. Köpte även mina blommiga favoritskor från Skopunkten och träffade Linda Hammar sista dagen på praktiken i Köping, en stor dag i mitt liv ;P  Och så hade jag Påsklov hemma i Jämtland och åkte skidor och skoter som sig bör.




I maj fyllde jag 24 och fotade fina vårbilder. Och hade äckligt mycket att göra i skolan gissar jag eftersom jag knappt bloggade något :P Men jag hann ändå med att återupptäcka den "hippa" texten längst ner, finns i en musikhistoriabok från 80-talet typ.


I juni fick jag äntligen sommarlov och solade och läste med glädje, till skillnad från när jag var tvungen att läsa kurslitteratur. Fick ny bloggdesign av finaste Josefine. Köpte 88-palett med ögonskuggor och började använda nagellack igen, vilket jag inte hade gjort sen typ 7:an. Jag och Emma hade våra första spelningar för sommaren och jag övade som en galning på gitarren. Och träffade Ernst, ännu en stor dag i mitt liv, haha :P






Kommentarer
Postat av: tess

jag tänkte göra en årsresumé jagmed, men jag orkade inte idag :P

2011-01-01 @ 20:10:27
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Du är ju för gooo som nämner mig, tack finaste ♥



Vilka underbara bilder, du är ju duktig men det har jag sagt förr!



Kramis

ps: Nytt år och då SKA vi SES!!!!

2011-01-02 @ 03:23:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0