Mitt-i-natten-arr

Som vanligt är jag mest kreativ mitt i natten. Inte för att jag har så mycket kvar på mitt arr, men jag har inte ens öppnat filen på flera veckor. Och snart ska det ju vara färdigt, så jag tänkte lyssna igenom det iaf. Och så gjorde jag några små ändringar. Men jag är så gott som klar nu, det ska bli väldigt kul att höra det spelas med riktiga instrument nästa vecka! Och att sjunga det förstås :)

Men nu är det läggdags. Det vore ju väldigt illa om jag missade tvättiden imorgon med. Särskilt eftersom den är mitt på dagen den här gången :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, han har dte bra där :) Men hade gärna haft honom kvar men man får vara lite realistisk :)

2011-01-05 @ 11:21:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

jag är med mest kreaktiv på natten ;)

2011-01-06 @ 00:31:33
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0