Spelkväll

Kom hem från en mysig spelkväll hos Rebecka för ungefär en timme sen. Uno, Maxi Yatzy och Bruno (som Uno fast med massa specialregler som jag fortfarande inte riktigt har fattat) blev det. Jag förlorade hela tiden, haha. Men men, jag har hellre tur i kärlek än spel, så det känns inte så hemskt jobbigt faktiskt ;)

Jenny och Rebecka.


Jag i reafyndad jacka från H&M. 50 kr, helt okej :) Och så Minda :)


Eftersom Emma kommer hit imorgon och vi ska arra SMASK hela dagen och kvällen och sen följer jag med henne hem på fredagoch stannar till söndag, mer arr och sen spakväll med Minda och Rebecka väntar, så blir det nog inte så mycket bloggande dagarna framöver. Men jag har faktiskt varit duktig och tidsinställt några inlägg som kommer upp, iaf list-grejerna, de måste ju vara med varje dag ;) Och jag kan ju kolla i mobilen, så kommentera lika fint som vanligt så blir jag glad :)

Skola imorgon, så nu är det läggdags!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad söt du du! Jag har inte heller tur i spel, men det gör som sagt ingenting =) Idag har jag kursstart på sidoämnena, KUL!!! puss

2011-01-20 @ 08:19:29
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhh mysigt !

2011-01-21 @ 21:09:03
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0