Bläckis

Fy vad jobbigt det var att träna idag! Eftersom jag vaknade för tidigt igår och var väldigt trött hela dagen så hoppades jag på att kuna få somna någorlunda tidigt också. Men så blev det såklart inte, jag fattar inte varför jag alltid ska ha så himla svårt att somna, det tog flera timmar.. Därför var jag inte särskilt pigg imorse heller, men jag hade bestämt mig för att träna, så det var bara att masa mig upp och iväg. Styrkan gick väl helt okej, sen cyklade jag ute och det var sådan motvind på tillbakavägen så det kändes inte som jag tog mig någonstans. Men nu är jag färdigtränad för idag iaf. 

Resten av dagen ska jag nog mest plugga och göra klart illustrationen av min havsdikt till barnlitteraturkursen :) Började igår och tänkte att det skulle räcka med en bild. Men jag tyckte att det var så himla roligt, så jag gjorde två till. Och nu fattas det bara en på slutet :) Här är första bilden iaf, dikten handlar om bläckfisken Bläckis som tycker om att spela på konstiga saker och göra annat knäppt, fiskarna sjunger i hennes kör ;) Kan lägga upp allt på min textsida sen när det är klart :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt Bläckis =) Ser med spänning fram emot flera illustrationer =) puss

2011-07-13 @ 19:00:14
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0