Engelskt godis

Woho, det blev ett VG i Kreativt skrivande för mig fick jag nyss reda på, känns himla fint måste jag säga! Det borde ju få mig på plugghumör för barnlitteraturkursen kan man tycka, borde verkligen läsa lite idag eller sätta igång och skriva på uppgiften som ska in om en vecka, har knappt gjort nåt plugg på en vecka nu.. Men jag känner inte riktigt fört. Borde dessutom passa på när jag är ensam hemma här, de andra jobbar nämligen idag. Kanske snart ;)

Sov ganska länge inatt, så nu känner jag mig ganska utvilad i alla fall. Började dagen med en långpromenad med Cecilia, verkligen inte fel :) Sen dess vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Segat med frukost, tagit en lång dusch och spelat piano och sjungit typ. Borde väl äta nåt igen också. Sen kanske jag lyckas plugga ;)

Eller så virkar jag lite mer, mamma hade börjat på sådana här fina engelska godisar, vad de nu heter. Bilden är lånad, här är det bara tre färdiga än så länge och jag håller på med en gul rund med svart prick i mitten. Ganska pilligt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS TILL VG!!!! :)



haha ja jag fick mig ett gott skratt till det klippet.... :) Tur han inte pratar så jämt :P

2011-07-22 @ 16:08:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Engelsk konfekt heter det tror jag. Vad söta dom var! Vad ska hon ha det till? Min moster virkade jättesöta punchrullar, kanelbullar och lussekatter till sitt barnbarn när han var yngre. Mjuka ofarliga leksaker =)

2011-07-22 @ 16:22:13
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-23 @ 16:30:42
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0