Sommarstugan

Igår eftermiddag åkte vi till sommarstugan, igår var nämligen den första fina dagen sen jag kom hit för en vecka sen! Idag är det ännu somrigare :)

Läste på bryggan i mammas solhatt, kanske inte den snyggaste, men faktiskt väldigt skönt att slippa bli överhettad på huvudet! Mitt hår blir ju stekhett eftersom det är så mörkt och dessutom tjockt... Någon som har gjort stora hål i trädet!


Roliga bubblor :)


Korordslösande mamma.


Mamma och pappa kanotar.


Jag och Magnus badade, snygg handduk va? Jag blev frusen. Jag har en hals, den är bara gömd i en tröja ;)


Jag har massa fina solnedgångsbilder också, ni kan få se fler senare, nu måste jag fixa mig innan jag ska iväg på spamanikyr för en hundring, lyxigt va? Sen blir det lunch på stan med päronen, sen shopping med Cecilia och ikväll bakning med Therese. Fullt upp idag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt ni ser ut att ha det, jag vill också ha en sommarstuga att åka till! puss

2011-07-28 @ 14:12:33
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Malin I Form

Vilka härliga bilder!

2011-07-28 @ 19:18:31
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0