Tidig morgon

Var jag tvungen att vakna så tidigt imorse? Nu kommer jag vara trött hela dagen.. Men det kanske är bra att jag vänder tillbaka dygnet lite. Synd bara att jag alltid får sån jobbig huvudvärk när jag har sovit för lite. Idag ska jag försöka plugga, vore skönt att göra klart den sista uppgiften i kreativt skrivande så fort som möjligt. Ska skriva om min egen skrivprocess typ. Inte det lättaste! Måste dessutom ha citat från kurslitteraturen, så jag måste väl leta reda på nåt bra. Eller så kör jag det gamla beprövade tricket bläddra snabbt i boken utan att titta, peka och ta första bästa. Då kan man hitta mycket bra grejer ;)

Haha, jag ser ju till och med trött ut. Ville mest visa min luggsnurrgrej som jag gjorde igår, den har hållit sig nästan likadan hela natten utan hårspänne och allt :) Nagellacket har jag visat förut tror jag, det som matchar blommorna på min långklänning. Försöker visa att det är lite pärlemorskimrande, vet inte om det syns så mycket. Tyckte mest att det var tråkigt utan bilder, så då fick det bli två tröttisbilder ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det är dåligt, men har köpt min dator på on off och de gick i konkurs igår...så kanske därför? :)



haha ja jag har med skrivit fel många gånger och det godkänns ändå :)

2011-07-12 @ 11:57:54
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

haha ja det kanske är så :)

2011-07-12 @ 12:52:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Tess

jag får oxå ont i huvet när jag sover för lite... och nu när jag har semester så somnar jag aldrig före 01 men vaknar ändå runt 8 av mej själv... riktigt jobbigt ibland :/

2011-07-12 @ 22:33:22
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0