Sommarplaner

Försöker planera sommaren lite här.. Inte det lättaste eftersom jag ska läsa sommarkurser på heltid och jobba varje fredag som det ser ut just nu. Tänker att jag ska hinna med en Malmö-tripp till Maria och typ 10 dagar hemma i Jämtland (kanske någon dag på Yran, det var några år sen sist) i juli och sen bröllop i början av augusti. Och antagligen Tallin i slutet av augusti/början av september (min 25-årspresent från Dennis) :) Sen vill jag gärna hälsa på någon dag hos Emma i Motala och någon dag hos Wiilow i Mariestad, men det är ju inte så långt till någon av dem, så det behöver inte planeras lika noga ;) Blir mycket åkande under en månad ungefär.. Får se när det blir, ska kolla när familjen jobbar/har semester också, så jag hinner träffa dem :) Vill såklart tajma så Cecilia är hemma samtidigt, vi har ju alltid så roligt :) Annars får det nog bli en liten Göteborgstripp också ;)

Vad har ni för sommarplaner?

Cecilia och jag vid sommarstugan.

Maria och jag på Cypern, dit ska vi ju inte i sommar, men sola och bada ska vi, eller hur Maria? Magnus, mamma och jag på sjön vid sommarstugan.

Glass med Maria i Köpenhamn.

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart vi ska sola och bada, och äta glass såklart! Det låter som att du har väldigt roliga sommarplaner =)

2011-06-04 @ 19:54:59
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, det var jättemysigt fast vi brände oss. Men lite medvetet ändå, vi ville inte åka hem för det var så härligt där ute. Sen åt vi middag på en restaurang på Möllan, jättegott. Nu ska vi sova, känns som klockan är mitt i natten fast den knappt är tio, men det är väl solen som gör att man blir trött. Jag saknar dig också så nu måste vi ses! puss

2011-06-04 @ 21:50:55
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

Det låter som att du har mkt att se fram emot i sommar :) själv har jag inga planer alls, har 3 veckors semester och det enda jag vet är att jag ska åka hem till dalarna. Men sen får vi se hehe

2011-06-04 @ 23:35:32
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

låter kanon bra det där, super sommar :D



jag ska till gbg, göta kanal, sthlm, kreta, peace&love, luftballongfärd och kanske tallin :D

2011-06-05 @ 14:27:47
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0