The story

Det här är nog min favoritlåt just nu. Varför har ingen sagt åt mig att lyssna på Brandi Carlile? Började för bara några dagar sen, så jag har inte hunnit lyssna på allt än, men de två första albumen gillar jag verkligen! Och den här låten ska jag lära mig sjunga ;)

Jag har nog inte gråtit så mycket till en serie som jag har gjort till Grey's anatomy. Och hela det avsnittet som den här låten är med i tar nog priset! Dock är inte den här låten mest gråtframkallande, den är mest snygg ;)



Nej, ska vi snacka gråtfest är det den här som gäller!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var inga favoritlåtar för mig, men den översta låter som att den skulle passa din röst! Visst är det covers båda två? puss

2011-06-19 @ 21:56:43
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Det var inte bara badrummet som blev städat, den rena tvätten är vikt och inlagd i sina skåp, även kontoret och hallen blev röjda dammsugna och skurade. Det enda som är kvar är att putsa fönstren på kontoret men det får jag ta en annan dag. Just nu saknar jag Kristian ganska mycket så jag sysselsätter mig för att få tiden att gå. puss

2011-06-19 @ 22:32:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0