Pilotbikini

Min enda bikiniöverdel som håller sig uppe utan axelband gick sönder igår, så jag cyklade till stan imorse för att se om det fanns spännen att köpa så jag kan laga den. Det fanns det. Och jag råkade kika lite på nya bikinis också, så den här färgglada randiga saken från Stadium fick följa med hem :) Köpte mitt livs första pilotbrillor också, har velat ha det ett tag men inte lyckats hitta några som jag tycker att jag passar i. Men de här från H&M tyckte jag var helt okej :)


När jag skulle cykla hem upptäckte jag att cykeln lät väldigt konstigt, som att något tog emot när man trampade.. Så jag begav mig till cykelhandlaren som fick fixa till den. Det var kedjeskyddet som hade hamnat för nära kedjan, antagligen någon som har gått in i det eller nåt. Det skulle ta lite tid att fixa, så jag fick låna en cykel av honom och cykla hem. Handlade på willys som vanligt när jag har vägarna förbi och cyklade hem för att fixa lunch. Sen cyklade jag tillbaka till cykelhandlaren och slutligen tillbaka uppför den jobbiga backen för andra gången idag, den här gången med min egen cykel :) Det är kanske 5 km till stan och cykelhandlaren ligger betydligt närmare stan en hemma, så det var definitivt dagens motion! Skönt att det gick bra att fixa iaf, gratis dessutom, bara att det tog lite onödigt mycket tid från min pluggdag :P

Min pluggdag har för övrigt gått ganska trögt. Har försökt läsa lite i min engelska bok, men jag orkar inte riktigt koncentrera mig. Har kommenterat kurskamraters texter och plågat mig igenom en nätföreläsning. Föreläsaren hade spelat in på en kass mikrofon så det var dåligt ljud. Plus att jag störde mig lite (okej, mycket) på hennes överdrivet långa skorrande rrrr, så jag kunde tyvärr inte riktigt koncentrera mig på att lyssna på det hon berättade om :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Du passade riktigt bra i de glasögonen! :)

2011-06-30 @ 22:47:32
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Lina - Kom in till mig!

Snygga brillor! Har ett par likadana :D HM ♥

2011-07-01 @ 01:47:32
URL: http://inteidag.blogg.se/
Postat av: Maria

hihi, det är ju en sån bikini som jag har fast jag har halterneck-överdelen. Svarta pilotisar köpte jag på kreta nu, tänlt att vi gillar så mycket lika =) Fin är du iaf! puss

2011-07-07 @ 19:00:15
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0