Hes

Jag är ännu mer hes idag, dock lite mindre ont i halsen.. Men hostattacker får jag lite titt som tätt. Värst var det när jag pratade i telefon med mamma, fick världens hostattack så jag tappade rösten till och med. Obehagligt. Den kom tillbaka rätt snabbt som tur var, men hostan höll i sig. Så jag fick gå och köpa en Piggelin i cafét. 7 kr skulle de ha! 4 kr som när jag var liten tyckte jag var mer lagom :)

Dagen har varit alldeles för lång med massor att göra. Orkar inte riktigt just nu känner jag. Men jag har verkligen inte tid att vara sjuk, så jag får väl kämpa på så gott det går..

Försökte sy lite förut, kom en liten bit visserligen, men när symaskinsnålen behagade att gå av så gav jag upp och tog en långdusch istället. Nu funderar jag seriöst på att gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon. Jag och Rebecka ska till en gymnasieskola och testa vårt ensembleprojekt som vi måste göra den här terminen :P Men det blir säkert kul, hade varit trevligare att ha en röst dock..

Ni får en random gammal bild bara för att mina inlägg har varit så tråkiga de senaste dagarna :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas verkligen att du kryar på dig fort! Jag levde på piggelin en sommar när jag hade jätteont i halsen skitlänge, köpte sånt storpack på ica och hade frysen full med piggelin =)

2011-03-22 @ 23:07:41
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0