No more kavaj

Nu sitter jag på ett fik med en kopp te. Tycker egentligen att det är på tok för dyrt att köpa te så här, men har man en hals som mördas så är der okej. Lämnade nyss tillbaka den snygga kavajen, den satt perfekt fram, men inte bak när den var öppen. Nu var den dessutom på rea, så da känns det bättre att slippa betala fullt pris för den :P Ska ta mig en titt på Rut m fl som öppnar idag och erbjuder 30% på en vara. Hittar jag inget där så åker jag hem och dricker mer te. Och ja, jag har knåpat ihop det här på mobilen :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Äsch då, fanns den inte en större storlek nu då på rean? puss

2011-03-18 @ 19:24:36
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0