Fake

Igår var jag på stan en sväng, egentligen på jakt efter jeansshorts. Men det är så himla svårt. Jag känner mig obekväm om de är för korta, men vill samtidigt att de ska vara ganska korta för jag tycker det är snyggast.. Kanske får klippa av ett par jeans som jag har hemma, om jag har några som är lagom stora som jag vill offra.. Hursomhelst behövde jag en ny jacka också, de jag har är för stora nästan allihopa. Ett angenämt problem visserligen, men ändå :P Hittade i alla fall den här fina fakeskinnjackan på Cubus för 250 kr just nu, kostade 500 annars. Kul med nån annan färg än svart, även om den är lite mer svårmatchad.. :) Vad tycker ni om färgen? Passar jag i den? Vissa färger gör att jag ser jätteblek ut (typ beige och pastell), men jag tyckte att jag behöll samma ansiktsfärg som vanligt i den, haha :) Känns ju betydligt mer vårigt/somrigt än en svart jacka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt! Det är kul med nån annan färg än svart och jag tycker du passar i den. bra pris också!

2011-05-01 @ 14:50:45
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: simone

Vilken snygg jacka! :)

2011-05-07 @ 19:57:53
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0