Det här med sömn...

Alltså, jag kan inte sova ordentligt inatt. Jag var hur trött som helst hela kvällen och hade seriöst kunnat gå och lägga mid vid åttatiden.. Det var lite väl tidigt tyckte jag, men strax före tio hade jag gått och lagt mig. Men kunde jag somna? Såklart inte. Det tog minst en timme innan jag lyckades somna. Sen sov jag väl två timmar eller nåt och så vaknade jag och var såklart hungrig och kunde inte somna om. Nu har jag ätit en macka och druckit ett glas mjölk och hoppas att det ska hjälpa mig att somna. Blä, jag hatar att inte kunna sova ordentligt! Jag som hade en plan att ta mig upp ganska tidigt imorgon så jag skulle hinna läsa allt jag ska... Får väl se hur det går...

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, sånt är så störigt! Hoppas du kunde somna sen! Jag var så grymt trött igår så jag hade inga problem att somna, rätt skönt för jag har haft svårt med sömnen sedan helgen. Det där med vintertid sabbar min dygnsrytm även om det bara handlar om en timme. puss

2011-11-02 @ 07:51:40
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, jag har jobbat idag också. Fy fabian vad trött jag är! puss

2011-11-02 @ 16:42:47
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh tack, jag gillar också håret även om det har försvunnit oförskämt mycket färg sedan det var nyfärgat. Nu är det mer orange än rött och mycket ljusare. Snart dags för en ny färgning eftersom det försvinner så fort. Synd bara att det inte är en billig färg =( puss

2011-11-02 @ 21:48:12
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0