Huvudvärkshelg

Jag har haft en vidrig huvudvärk hela helgen, så jag har inte orkat göra så mycket mer än titta på serier. Hoppas verkligen att det känns bättre imorgon för då ska jag skriva lite på C-uppsatsen tänkte jag! Vore ju himla fint om pluggflytet sitter i även kommande vecka! Funderar på uppsatsen hela tiden och vi har nog smalnat av ytterligare nu, så det börjar kännas greppbart. Lite jobbigt att inte kunna släppa det fast man är ledig bara.. Men det kanske kommer vara så i några månader nu :P

Nu ska jag bara diska lite snabbt innan jag går och lägger mig. Trevligt att vakna upp till ett rent kök tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket trevligt med rent kök på morgonen, här var fallet icke så. Hur har ni smalnat av uppsatsen, ska Mackan vara med? puss

2011-11-07 @ 09:23:58
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0