Duktig idag

Idag har jag faktiskt pluggat på riktigt! Känner mig riktigt duktig som har läst närmare 200 sidor och dessutom antecknat massa bra citat som jag kan ha användning för till en inlämningsuppgift och till och med till uppsatsen. Dessutom har jag plaskat omkring på vattenaerobics, ryggen gör ont igen, så jag tyckte att det var dags att röra på fläsket lite! 

Har varit och letat lite efter Zässi, men det är ju inte det lättaste att gissa vart hon har tagit vägen.. Hon kan ju vara vartsomhelst liksom. Hoppas hon hittar tillbaka snart.. Nej, nu måste jag nog gå och lägga mig, imorgon väntar föreläsning om musik och genus!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du har varit! Jag jobbar så då blir det inte mycket plugg gjort. Hjälper vattenplasket mot ryggen? Hoppas Zässi kommer hem snart! puss

2011-11-01 @ 06:52:10
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, nu har vi mycket självstudier så då hinner jag jobba. Sen pluggar jag en del på helgerna för att kunna jobba på vardagarna. puss

2011-11-01 @ 17:31:35
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0