Hej förkylning

Jag har känt mig hängig i typ en vecka, men det verkar ju inte vilja bryta ut någon förkylning. Inte förrän nu.. Ont i halsen och lite snuvig.. Fast lördagen var nog värst, var helt matt i kroppen och allt gick i slow motion. När vi hade handlat lite (tar max 5 min dit) kändes det nästan som att jag skulle svimma, skitläskigt! Igår var jag lite piggare ett tag, men idag är det lite värre igen. Måste försöka ta tag i pluggandet snart, men jag orkar inte riktigt..

Lite uppiggande att titta på mina orangemålade naglar åtminstone ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Dumma förkylning försvinn!

2011-10-10 @ 10:46:42
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

åhh, du har sån otur med förkylning, ont i halsen och så...nu får det för farao försvinna ur din kropp för ett braaa tag.



Krya på dig hjärtat!

2011-10-11 @ 20:30:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0