Idol 21 oktober 2011

Amanda F Fy vad vidrigt dåligt hon textar! Om låten heter Jolene bör man väl höra att det är det hon sjunger? Hon sjöng ju typ oh-li eller oh-lä :S Skönt att någon kritiserar det iaf! Inte alls bra ikväll, det blir för mycket med hennes konstiga grejer som hon har för sig.

Emil Lite orättvis kritik tycker jag faktiskt, jag tycker att han gjorde bättre ifrån sig än vanligt. 

Linni Jag undrar verkligen hur hon skulle låta om hon tog bort det där konstiga sångsättet som hon har och som jag tycker är så himla fult.. Förstår inte vad folk ser i henne? Åk ut nu snälla!

Molly Lite halvsurt tyvärr. Hon brukar vara så mycket bättre! Men nu sjöng hon lite för högt hela tiden.. Fortfarande mycket bättre än många andra, men ändå. 

André Men hallå! Man kan ju inte ta bort det snyggaste i hela melodin! Man måste ju gå upp i falsett på Hold me closer! Men sjukt bra jobbat för att vara så sjuk! Det märktes ju inte under själva framträdandet.

Amanda P Kanske den tråkigaste Bowie-låten någonsin, men hon lyckades göra den ganska intressant ändå. Hon är en riktig naturbegåvning alltså, vilket uttryck!

Robin Åh, det var fint. Det kändes att det där var på riktigt alltså! Och vad fint det var när han bara sjöng utan en massa krusiduller, min favvokille i tävlingen, helt klart!

Olle Vad synd det är att han inte sjunger lika svängigt som han ser ut, haha. Konstig grej att säga kanske, men hela han ser liksom svängig ut, men det saknas timing när han sjunger tycker jag. Inte bra.

Moa Kanske inte hennes allra bästa, men jag gillar verkligen henne och hennes wailningar, de är hennes egna och snygga! Det funkade betydligt bättre än jag trodde att det skulle, kul!

Resultatet Blev lite nervös där på slutet, men det blev ändå rätt som åkte hem. Men jag hade ju hoppats på Linni som vanligt :P

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad kul å läsa detta om deltagarna (som vanligt)

Jag hörde dock bara Olle och Amanda sjunga lite från avstånd.



Milton sa att amanda sjöng en bowie låt? Jag kände inte igen den...undra om det stämmer?



Tack raring. Ja, visst är han söt=) Du måste få träffa honom =)

2011-10-21 @ 21:48:36
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Ja, det kan ni absolut göra. Vore jätte kul



hahah, så det var bowie, shit=) Han har verkligen koll på sånt och jag har nog inte förstått det ännu hur väl han verkligen kan om honom.

Han älskar bowie och det har nog mkt att göra med att Min bror spelar det mycket för honom.

2011-10-21 @ 21:59:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

Du och jag har ganska lika åsikter ändå ;)

2011-10-21 @ 23:22:56
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lätt att gå upp i falsett om man har halsfluss då? läkaren har ju sagt åt honom att han inte ens får prata.

Yes Robin är helt klart bäst!

Dreads bruden, nej tack. världens tråkigaste på scen!

2011-10-23 @ 15:36:45
Postat av: Malin

Anonym: Jag håller inte koll på Andrés sjukdomstillstånd, men har man halsfluss och inte får prata kanske man inte ska sjunga heller.. Dessutom är det nog mer skonsamt för rösten att gå upp i falsett än att sjunga i bröströst. Jag tyckte bara att det var tråkigt att det som jag tycker gör låten så bra inte fanns med i hans version.

2011-10-23 @ 16:07:16
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0