Irriterad

Idag är en sådan dag då jag är irriterad på en hel del saker, med all rätt kan tilläggas! Men jag är åtminstone klar med inlämningsuppgiften, skickade precis in den, 1,5 timme före deadline ;) Internet lägger dessutom ner stup i kvarten utan anledning, ganska irriterande överlag, men särskilt när man måste använda det för att skicka in viktiga grejer!

Dessutom har jag förutom ont i ryggen nu även fått ont i magen, funderar på om det kanske är magkatarr igen. Hoppas inte, för det vill jag ju inte ha! Men det skulle inte förvåna mig, så stressad som jag känner mig..

Och som om det inte vore nog så krånglar det med datumet för våran avslutningskonsert! Eller det krånglar med att hitta musiker som kan spela det datumet, då främst stråkmusiker. Och de låtarna som är viktigast för mig är just med stråk, så jag vill ju inte vara utan, då kan jag nästan lika gärna strunta i att ha konsert.. Kanske inte, men lite så känns det faktiskt. Så nu håller jag på och kollar upp ifall vi kan få byta datum. Men jag får ju aldrig något svar, har väntat hela dagen lång!

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, vilken pissdag det har varit! Men skönt att du blev färdig med uppgiften iallafall. Den här dagen drar vi ett streck över tycker jag!

2011-10-18 @ 18:07:10
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Emlan

Ja usch, det är minsann segt att plugga ibland. Vad jobbigt att det känns tungt för dig just nu, hoppas det blir bättre snart!

2011-10-19 @ 14:01:03
URL: http://emlanherself.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hoppas det blir bättre och att det inte blir magkatarr igen :/

Sådana dagar önskar man att de aldrig fick existera!

Man kunde gärna ha sovit då.

Skönt att uppgiften är klar.



Kraam

2011-10-21 @ 21:33:06
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0