Vetenskapsteori och tråkigheter

Nu måste jag få ge mig själv lite beröm! Jag är faktiskt rätt bra på det här med att skriva trots allt. Jag har suttit rätt mycket med inlämningsuppgiften idag, det tog sin lilla tid att komma igång bara, men efter lunch har jag varit duktig. Var på biblioteket och hos sjukgymnasten imorse och han tyckte inte att jag behövde komma dit igen, om det inte blev värre i ryggen förstås. Men nu ska jag mest träna och hoppas på att förbättrad styrka resulterar i en gladare rygg.

Hursomhelst. Inlämningsuppgiften om vetenskapsteori och tråkigheter är inte riktigt klar, men jag har morgondagen på mig också, så det ska nog gå bra. Jag förvånade mig själv nyss faktiskt, jag tyckte att jag mest hade kladdat lite halvt ostrukturerat, men när jag läste igenom det så var det faktiskt riktigt bra, haha. En röd tråd till och med, åtminstone när jag klippte och klistrade och flyttade om lite, men det är ju så man ska göra har jag hört :)

Så nu känns det inte lika hopplöst längre, tack och lov! Nu ska jag lägga mig på golvet och köra lite ryggövningar, sen blir det CSI och sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du är! Här är det också CSI på TV:n.



SV: Ja, det är ju det då. Funderar på att ta tillbaka FB men inte ha några bilder eller så utan bara en profilbild och bara använda som chatt.

2011-10-17 @ 21:53:29
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh nu fick du mig nästan kräka när jag läste vetenskapsteori..... blääää på det..så tråkigt!



riksen är ganska liten jag träffar en dansk man, träffar inte ens en svensk man haha...å skulle jag träffa en dansk, blir det inget med det, jag måste kunna kommunicera :)

2011-10-18 @ 06:33:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Skönt att det gick så bra med skrivandet!puss

2011-10-18 @ 08:15:09
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0