Bra föreläsning!

Idag har jag varit på en riktigt bra föreläsning. Den var dessutom på norska, hör och häpna! Handlade om musikfilosofi typ. Och det känns så skönt att lyssna på något man verkligen kan ta till sig och förstå för en gångs skull! I vanliga fall vill jag bara ut ur rummet efter typ tio minuter när jag är på föreläsning, haha :P Men det här var riktigt bra. I tre timmar! Kan nog bli en intressant termin ändå :)
Har inte riktigt bestämt mig om skorna än, men jag är väldigt sugen på dem fortfarande.. Ska jag köpa tycker ni? 349 kr är ju inte direkt jättemycket att bråka om heller..

Kommentarer
Postat av: Maria

Gött med en bra föreläsning! Jag hade också en bra i tisdags, eller innehållet var bra men hon pratade fruktansvärt fort så till slut satt bara alla och skrattade för att vi inte hängde. Köp nu skorna, du vill ju ha dom! puss

2011-09-08 @ 08:20:12
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Fotograf Malin Sundin

snygga!

2011-09-12 @ 13:11:12
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0