Sista lediga dagen

Ja, idag är typ den sista lediga dagen innan skolan börjar på riktigt igen. Jag skulle såklart kunna börja läsa lite uppsats idag, men jag måste inte, så då drar jag ut på det in i det sista :P Drömde dock om opponering inatt. Det var en kille i klassen som var jättejobbig och ställde frågor om varenda formulering typ. Kom ju ingen vart :P

Känner att jag kanske borde göra massa saker idag, passa på när jag är ledig. Men huvudvärken är nästan lika vidrig som igår, så får se vad jag orkar med. Har ju tänkt rensa garderoben i en vecka. Men har jag gjort det än? Nej. Kommer jag att göra det idag? Tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy och usch och blä för huvudvärk, jag förstår att ingenting blir gjort! Man kan ju inte heller låtsas att huvudvärken inte finns som man kan göra litegrann om man har ont i halsen eller nåt. puss

2012-01-09 @ 15:26:49
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, jag fick den långa kommentaren. nej, jag har ingen bild när jag har plattat det men det ska väl gå att ordna. Finns det mediamarkt i Örebro? dom lägger ju inte upp sina produkter på nätet men du kan säkert ringa och fråga om dom har den hemma och vad den kostar. jag tror inte att det var rea, det var nog bara mediamarktpris =) Nu har Therese också köpt en likadan! puss

2012-01-09 @ 16:42:30
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Det skönaste är att man inte snor in sig i den långa sladden heller för den rör sig där den sitter fast i tången, så när du snurrar tången om du gör lockar så vrids sladden med och hänger rakt ner =) Och den där väskan som följer med är superbra att lägga tången på när den är varm. absolut värd 500kr men jag förstår att du inte vill lägga mer än så, jag tyckte att det var mycket pengar men köpte den ändå eftersom man får en asbra locktång på köpet =) puss

2012-01-09 @ 17:18:55
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: JD - Masa på

sista lediga dagen är så deprimerande, visst :P

2012-01-09 @ 20:22:58
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0