Uppsatsventilering

Jag överlevde ventileringen imorse, känns lite onödigt att jag var så sjukt nervös innan, för det gick väldigt bra! Fick jättefin respons med ord som föredömligt och proffsigt. Ska bara ändra några smågrejer, sen så är det färdigt. Det luktar VG ;) Vill så gärna ha VG så mycket som vi har jobbat med att få till en bra uppsats!

Kom hem för en halvtimme sen ungefär, så det blev en ganska lång dag, särskilt jobbigt eftersom jag är så äckligt trött och har ont i hela kroppen typ. Ska försöka hålla mig vaken, men lägga mig ganska tidigt ikväll. Tänkte dock ta ett bad snart, får se om jag lyckas undvika att somna :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Hurra, klart du ska ha ett VG! Jag vill också bada men röret som leder vattnet till avloppet är sönder så allt vatten rinner ut samtidigt bredvid avloppet =( Det går an när man duschar för jag har proppen halvt i så att det bara sipprar ut lite vatten i taget, men när man tömmer badkaret efter ett bad så blir det ju betydligt mer vatten på en gång :) puss

2012-01-11 @ 18:06:44
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Jorå, det gick bra med matten. Nu längtar jag till måndag eftermiddag för då är kursen slut, då är det bara att hoppas att man blev godkänd också.

2012-01-11 @ 18:54:11
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0