Kvavt gym

Har varit och tränat. Styrka och kondition. Det var ett gäng härliga tonårskillar där som skrek och hade sig. Hade armbrytartävling och sprang omkring och snärtade varandra med handdukar. Kul. Tydligen är det 16-årsgräns, men de kanske borde höja gränsen för de kunde verkligen inte bete sig som folk. Visst, jag tycker det är helt okej att de skrattar och har kul, men de behöver ju inte höras överallt. Jag är en av alla dem som går och tränar för att koppla av lite och få lugn och ro och bara koncentrera sig på träningen, men det var inte det lättaste.. Hursomhelst så höll jag nästan på att tuppa av när jag körde konditionen. Återigen var det så sjukt dålig luft där inne, så jag fick ta pauser och gå till det lilla fönstret som var lite öppet för att få i mig något syre. Nog för att jag inte har världens bästa kondition, men jag får ju inte andningssvårigheter när jag är någon annanstans, så det måste betyda att det är väldigt dålig luft där inne. Fel att öppna alla fönster om det är så varmt?

Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Ja, de brukar vara sena men 27:e är utbetalningsdatum. Har inte ens fått mitt lönekuvert... :(

2009-07-27 @ 22:31:47
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0