Sur

Fy, vad sur jag blir! När jag äntligen tog mig iväg och skulle träna, då var det stängt! Och det står inte ens någonstans. Efter midsommar ska det vara stängt på söndagar, men det har ju inte varit midsommar än, idioter. Dessutom var det massa idioter som inte kan bete sig på gång/cykelväg. Man behöver liksom inte gå fem i bredd när man är vuxen. Man kan spela fotboll på någon av alla de gräsytor som finns istället för på vägen. Och cykla/gå på en sida är tydligen också jättesvårt. Nåja, jag får väl ta en promenad istället och hoppas att det inte regnar på mig. Men det lär det ju göra bara för att.

Kommentarer
Postat av: Kadri

Sv. Det är bara bra med oss

2009-06-07 @ 17:21:03
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0