En frukost

Jag har alltid haft så svårt för att bli mätt på frukosten. Det spelar liksom ingen större roll vad eller hur mycket jag äter, känner mig alltid hungrig efter 2-3 timmar igen. Men häromdagen testade jag en frukost som funkade hyfsat i alla fall. En halv burk kvarg+jordgubbssylt. Och "tunnbröd", receptet hittade jag här. Smakar inte alls som bröd tycker jag, men med lite bregott på blev det helt okej :) Gjorde en omgång till senare, lite mer utsmetade så de skulle bli lite knaprigare, men jag vet inte om det blev godare :P


Kommentarer
Postat av: johanna

ser gott ut :)



nja då kan man se på golf tycker jag haha

2010-08-20 @ 17:35:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0