Hurtbulle!

Idag är jag verkligen en hurtbulle! Tränade ju på förmiddagen, sen gick jag fram och tillbaka till skolan, dvs en timmes promenad. Och snart ska jag iväg på vattengympa. Just nu känner jag mig väldigt trött, men jag ska nog orka med att plaska lite i vattnet, man kan ju lägga sin egen nivå som tur är :) Har precis suttit med mitt arr i en timme ungefär. Det är väldigt roligt, men tidskrävande.. Om jag tycker att det låter okej nu med det otroligt dåliga ljudet så lär det ju låta himmelskt med riktiga stråkar sen ;)

Och just det. Imorgon ska jag jobba, de ringde 16.15 idag och frågade om jag kunde komma imorgon och leka klassföreståndare åt 2:or. Det blir spännande. Men jag har träffat dem förut iaf, alltid något. Dock undervisade jag dem i musik då. Och det har jag ju lite bättre koll på så att säga.

Oj, tiden springer iväg. Måste packa ner baddräkten. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

HURTBULLE- jaaaaa =)

Åh, du må vara deras bästa lärar någonsin!

2010-12-01 @ 20:59:07
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: tess

Oj, vad duktig du är =)

2010-12-02 @ 11:20:14
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0