Sagan om klänningen

Åh, jag har köpt världens finaste klänning idag! Provade den igår och hängde undan för att fundera lite. Jag kände mig så himla fin i den direkt, anledningen till att jag tvekade var nog bara att jag redan hade handlat massa plus att den är tight. Och det är jag inte riktigt van vid när det gäller klänningar. Kanske inte riktigt har fattat att jag faktiskt har blivit smalare. Även fast jag tyckte att jag såg smal ut i provrummet, hur ofta händer det? Jag försökte som vanligt intala mig själv att jag redan hade massa kläder, men jag lyssnade tydligen inte :P För imorse kl 10 hängde jag nämligen på låset till H&M och gick in och provade den igen. Denna gången tillsammans med ett tjusigt skärp. Och det var nog det som saknades igår. För med skärpet som pricken över i var det ingen tvekan längre. De skulle definitivt få flytta in i min garderob! Det är nämligen inte alla kläder som får mig att känna mig såhär snygg, så jag måste ju passa på när jag väl hittar något ;) Och det bästa: det var inte ens dyrt!


Får ursäkta de dåliga bilderna, lampan i hallen gick sönder precis innan jag skulle modella, haha. Och jag orkade inte leta fram en ny och byta just då. Såhär har jag sett ut annars idag. Nu kanske boleron syns lite bättre än när jag försökte visa den i måndags?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg :)

2010-11-26 @ 18:33:58
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Du och klänningen är skitsnygga! Skärpet också! Du har rätt, jag är bra på att ge shoppingråd. Eller så hittar du snygga plagg och jag säger köp! puss på dig smalis!

2010-11-26 @ 18:39:05
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Det ÄR mysigt med adventspynt! Men tomtar i mängder och massa krimskrams klarar jag mig utan. Dessutom är adventsstjärnan i vardagsrummet svart så han borde inte klaga! Vart köpte du ljuslyktorna? puss

2010-11-26 @ 20:13:14
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Marcela

hallådär snygging.

Shiit vilken snygg klänning, den svarta!!

Du är jätte fin vännen!

2010-11-29 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0