I paketet

I paketet från H&M som jag hämtade ut idag låg det ett par vanliga svarta tights, men i lite tjockare tyg tror jag bestämt. Mycket sköna hursomhelst. Kommer användas flitigt. Tänker att de kanske inte är så spännande att se? :P

Fick äntligen hem den svarta boleron som de hade kampanjpris på typ i somras. Men den var alltid slut i min storlek när jag skulle beställa.. Och nu har jag väntat på den i någon månad eftersom den inte fanns i lager. Men jag får vara glad för att den kom redan nu, den skulle egentligen komma om en månad stod det. Hade inte på mig något vettigt under och kände inte för att flasha bh:n, så bilden blev inte så bra, men den får duga ;P


Och så det senaste tillskottet! Jag lade till den här myströjan i beställningen i mitten av förra veckan tror jag. Så det gick snabbt! Färgen är nog mest som på första bilden som jag tog med blixt, jag tycker den går lite åt orange. Men den är fin, gillar oversizekabelstickningen i v-ringningen. Haha, oversizekabelstickningen har jag aldrig använt förut, det var ett fint ord :P Bjuder på en trött Malin som borde gå och lägga sig nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

Trött men fin Malin! Jag gillar verkligen innehållet i paketet, särskilt den stickade tröjan =)

2010-11-23 @ 07:02:09
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Novembersara.

SV! Tack! Jo det är rätt jobbigt att vara rädd för allt. Jag var aldrig rädd för att gå ute förut men sen överfallet har jag blivit jätterädd.

2010-11-23 @ 10:50:09
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV! Ja jag klarade mig ur det :) Skrev om det förut, det var i januari i sälen. Vet inte om du läste min blogg då men det finns ett helt inlägg om händelsen! Tack för omtanken sötnos! kram!

2010-11-23 @ 11:07:13
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh jag vill med ha snö!!! GE MIG! =)



ja mysigt, skall tända upp en massa ljus jag med och mysa!

2010-11-23 @ 17:54:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Marcela

såg ju super sköna ut! :) Roligt!

2010-11-24 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0