Hur blir man trött på kvällen?

Är det fysisk ansträngning som krävs för att jag ska bli riktigt trött på kvällarna alltså? Var och tränade för några timmar sen, jag och spännisarna. Med Foo Fighters i lurarna, himla fint! Och nu är jag faktiskt trött och överväger att gå och lägga mig ganska snart. Oftast är jag trött typ hela dagen och piggnar till sen på kvällen.. Är en riktig kvällsmänniska. Men nu är jag faktiskt trött på riktigt. Den där cykelturen fram och tillbaka till stan, med stopp på Willys för att handla mat, och sen styrketräning på gymmet gjorde nog susen. Blev definitivt svettigast av att handla mat kan jag avslöja, haha.

Får försöka fortsätta såhär, cykla och träna. Synd bara att jag är sämst på att hålla igång min träning, kan träna jättebra i några månader och sen tränar jag typ ingenting de nästkommande månaderna. Hur gör man egentligen för att få träningen till en rolig rutin så man fortsätter?
Favoritklänningen i sommar :) Och en fin nässelfjäril som hade tagit sig in i badrummet. Den levde dock inte så länge eftersom en viss katt älskar att jaga allt som flyger.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var kvällsmänniska förut, nu är jag mest trött jämt och hela tiden. Men idag har jag fått en läkartid och så småningom kanske jag bli kvällsmänniska igen =) Men visst får man passa på att lägga sig innan man kommer in i andra andningen för sen är det kört!

2011-06-28 @ 08:47:08
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Nej, jag har inte lyssnat på Underbara Clara, jag sparar henne och några till i min mobil tills Kreta-resan för jag tänkte att det kunde vara mysigt att lyssna på där =) puss

2011-06-28 @ 08:51:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, jag har försökt ta kläder som matchar i olika konstellationer så att man kan variera mycket ändå. Kul att du gillade nya designen, det är så lätt i blogspot. Headern har jag gjort i photoshop men bakgrunden är från google och var menyer och sånt ligger är färdiga mallar =)

2011-06-28 @ 15:50:56
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0