Jarrå!

Nu känns det som jag har kommit igång med träningen igen! Nyss hemkommen från gymmet och efterföljande mil på cykeln. Utomhus såklart. Vägrar sitta inne och cykla när man kan göra det ute ;) Men alla maskiner jag kör styrka på är lite svåra att få med sig ut, så styrketräning får jag köra inomhus :) Man kan ju såklart hitta grejer i skogen att lyfta och hålla på med, men det känns lite överdrivet faktiskt :P

Nu blir det dusch och sen ut i solen och läsa. Skönt att det blåser lite idag tycker jag, så man slipper gå in stup i kvarten för att man är överhettad :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hitta en trästock eller nåt och lyft ;)

2011-06-29 @ 20:57:42
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, du får köra sån biggest loser-träning i skogen där dom springer och ner för backar och lyfter stenar och stockar =)

2011-06-29 @ 22:18:34
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0