Träningsprogram

Nu har jag fått ett litet träningsprogram för att stärka ryggen och bålen, kan verkligen behövas! Vet inte om jag någonsin har känt mig såhär svag förut! Körde det igår kväll (efter vattenaerobicsen) och sen imorse. Följt av en promenix i blåsten. Övningarna är riktigt jobbiga, de flesta går ut på att man ska stå på ett sätt så det blir lite instabilt, så man får jobba lite extra för att stärka musklerna. Nu får jag vara envis och köra dem varje dag så borde jag må bättre snart!
Ibland, när jag har extra dåliga dagar, är det lockande att bara ge upp, men det tänker jag minsann inte göra! Det vore bara dumt!

Kommentarer
Postat av: Maria

hejja hejja! puss

2011-10-04 @ 19:20:40
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Sofia

YOU GO GIRL haha! nämen du inspirerar mig lite! ska också ta tag i min träning. har varit så lat på senare tid. Men när vädret är dåligt känns det alltid inte så kul..ASCH! ska skärpa mig

2011-10-04 @ 20:25:44
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0