Egentligen

Egentligen kände jag inte riktigt för att träna, men det struntade jag i och begav mig till gymmet ändå. Om jag ska lyckas gå ner i vikt får jag nog lura mig själv ibland och gå och träna även om jag är opepp och det inte är det roligaste som finns. Jag ser fram emot när passen börjar om två veckor. Inte för att det var jättemånga, men boxning och kickboxning låter lovande. Sen kanske jag får försöka mig på spinning igen någon gång, fast jag hatar det. Men det kanske ger mig en snyggare rumpa? Har precis kommit hem. Det var jag och killarna där, kände mig något uttittad. Nu är det duschen som gäller och så ska jag äta gröt eller nåt. Vad ska man egentligen äta efter träning? Jag är liksom aldrig sugen på värsta köttbiten.. Protein är ju bra för att bygga upp musklerna, så äggmacka kanske vore något? Ge mig gärna tips!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: nu har jag lagt till dig också. Och tack så mycket :D

2009-08-24 @ 20:40:12
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: M

haha jajjemän, fast jag är nästan klar för dagen :)



åååh jag måste också börja träna, goddamn dessa komplex och ass-of-NOT-steel.



2009-08-24 @ 22:31:13
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0