Igår kväll

Igår kväll var jag hos Adrijana och kollade på Idol. Erik var som vanligt bäst, han är ju helt otrolig! Vi var, precis som juryn, helt säkra på att Eddie och Rabih skulle hänga löst, så det blev lite av en chock när Mariette hamnade där istället för Eddie. Tidigare har jag inte brytt mig lika mycket vem som har åkt ut, men den här gången så var det faktiskt riktigt spännande. Och vilken lättnad, helt rätt att Rabih åkte ut tyckte jag, det borde han ha gjort redan förra veckan. Eller egentligen tyckte jag inte att han skulle få en guldbiljett från första början, haha. Sen kollade vi på Flashforward, riktigt bra serie! Men mestadels pratade vi faktiskt, om allt möjligt. En riktigt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

jodå, jag såg, ÄNTLIGEN!!!! Vi ringde faktiskt och röstade på Mariette, inte för att hopn borde vinna utan för att verkligen rabih skulle åka ut. Finally!!!

2009-11-07 @ 11:57:21
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0