OC

Jag var väldigt trött när jag kom hem idag, så jag lade mig i soffan och kollade på tre avsnitt av OC. Jag såg bara enstaka avsnitt när serien gick på tv eftersom vi inte hade trean eller femman eller vilken kanal det nu gick på, men nu är jag fast! Det var extra spännande nu dessutom! Men jag tog mig samman vid halv nio och övade lite gitarr och kollade på noterna till Hold the line som mina elever ska få spela imorgon. Sen fastnade jag förstås framför tv:n och Desperate Housewives. Och sen ringde en lärare och frågade om jag kunde vikariera för honom imorgon igen och ha två pianoelever. Det säger jag inte nej till :) Lite extra pengar är ju aldrig fel, nog för att det handlar om väldigt lite, haha. Men erfarenhet är ju också bra ;) Nu blir det sängen och ett till avsnitt av OC. Jag ska upp tidigt imorgon och vara inspirerande, hehe.
Bjuder på en gammal trött-bild från 2004(!) och säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: kickan34

oh va nice me extra cash!! :) Härligt :) Kram

2009-11-17 @ 23:35:05
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0