Förberedelse

Nu förbereder jag mig inför styrketräning genom att äta falu rågrut med messmör och ost, mycket gott! Har faktiskt fått en hel del gjort idag, trots att seminarietiden imorse kändes lite bortkastad, det var mest flummigt.. Efter det övade jag sång och gitarr i nästan två timmar. Lunch följt av konsert. Jag trodde att Jeanette Lindström skulle sjunga, men så var det tydligen inte, de spelade hennes låtar. Det var visserligen bra, men jag blev lite besviken eftersom jag hade förväntat mig att få höra Jeanette. Kom hem runt två och nu har jag övat lite bas. Och läst bloggar förstås, det är min dagliga avkoppling :)

Det var tydligen mycket med fyra knäckemackor, sparar en till efter träningen för jag får inte i mig så mycket mer nu, haha.


Kommentarer
Postat av: Maria

jag mejlade och frågade vart man kan köpa deras produkter och passade på att fråga om örebro också. det finns ingen återförsäljare där förutom nåt som hette Stellas i kumla....konstigt.

2009-10-29 @ 15:23:01
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0