Lördagsshopping

Skrev det här för flera timmar sen, men det hade tydligen inte kommit upp? Konstigt. Jag försöker igen då!

Det blev en del handlat idag, inte så bra för min ekonomi kanske, men desto bättre för mitt välbefinnande ;)

Linne från gina tricot. Kavaj från Kappahl. Ursäkta muppiga miner, försöker se vad jag tar kort på :P


Kavajen bara hängde och väntade på mig på ett reaställ. Halva reapriset, en kvar och i min storlek. Gillar att den är lite längre fram!


Klänning från gina tricot, fanns i diverse färger, både med mönstrad och enfärgad kjol. Precis en sån som jag trivs så bra i :) Går att ha i två längder, vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto-Tankar & Känslor

Hej gumman och tack för dina underbara kommentarer!

Hoppas du har en bra helg.

Åhh kul med shopping å snygga kläder du köpt.

Jag tycker om både när den e kort å lång.



Tusen kramar

2010-04-17 @ 23:47:45
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: maygol

Åååååh vill också shoppa!!

2010-04-18 @ 09:24:51
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0