Julklappsinslagning

Kvällen har jag ägnat åt att slå in massa julklappar. Som sagt väldigt roligt, särskilt när man har en hel del att välja på :) Allt som behövs tänkte jag först, men jag kom på att en sax och lite stötdämpande papper eller liknande också var bra att ha ;)

Under tiden var det såhär fint utspritt på halva golvet och jag satt någonstans mitt i.

Och efter blev det såhär fina och olika paket, har till och med rimmat på två, sen tog fantasin slut :P


Nu är det läggdags. Imorgon är min sista skoldag före jul. Då blir det lite redovisning av klassisk sång och bruksensemble. Inte jättejobbigt ;) Sen när jag kommer hem måste jag nog börja packa, åker ju på lördag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Superfint!!! Får du vara ifred för katterna när du slår in? Jag får alltid låsa in Tuva för hon älskar att äta presentsnöre och busa med pappret. Presentsnöre kräks hon sedan upp på valfri matta, så hon får faktiskt stå och jama i sovrummet.

2010-12-17 @ 10:59:53
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

fina paket, undra vilket som är till mig?



haha ja då ville man bara sjunka genom jorden... men nu kan man skratta gott åt det haha :) Jag hade ju tur och nästan bodde hemmifrån då så man kunde ju vara i sin studenlgh men ändå :)

2010-12-17 @ 18:23:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: tess

det är så mysigt att slå in paket, jag köpte tre stycken idag efter jobbet =) slog in dem direkt när jag kom hem, hehe!

2010-12-17 @ 20:52:59
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Johanna

skulle vilja ha det med blåklockor på =)



haha jag har haft 3 som hetat Fredrik, men mor har kallat alla Christian fast jag aldrig varit tillsammans med någon sådan haha



ja det kan jag tänka mig.... :) lite små spännande hemma med :)

2010-12-17 @ 21:16:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

hmmm om den är till din bror så är det kanske inget för mig, haha, men du får berätta sen vad som fanns i det :)



ja töntigt man kan ju fråga, speciellt en pudding man gärna skulle vilja prata med, vilken fegis man är :)



Nej vet inte var hon fått christian ifrån, tur har hon inte sagt det när de varit där... Haha ja inte illa va, när jag var 18, 19 och 20 hade jag mina 3 fredrikar sen gav jag upp det namnet :P

2010-12-17 @ 21:59:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

oj glömde småsyskonen ju! kan tänka mig det..



När jag var tillsammans med calle ( oj låter som varit tillsammans med en hel drös...blir så när det höll typ 3 veckor sen tröttna man) han hade en lillebror på 12, störigt, han kom alltid in på rummet , inte ens när calle slängde en bok i huvudet gav han upp.. han skulle spela dator... suck!! ses man då bara då och då eftersom han bodde i lidköping så ja vill man ju ta tillfället i akt om jag säger så haha



2010-12-17 @ 22:01:41
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

oh spännande... unisex stuff i good! :)



haha dubbelnamn är jag något jag funderar på, varför döper man barn till det egentligen, och speciellt nu, det är ju så ute ur tiden med det, pinsamt!



haha nej kanske inte, bara en av de som var idioter, han var ihop med mig och en annan tjejsamtidigt, bra jobbat! :)

2010-12-17 @ 22:21:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Nej verkligen inte. Idiot! Jag jobba mkt den sommaren, så skulle jobba först 7- 17.30 så kulla hn komma kvällen innan så jag fråga mina föräldrar om det var ok, men de tyckte liksom inte det.. då blev han apsur när jag sa nej, så då sa jag då kan du sluta höra av dig.... sen ringde jobbet och jag behövde inte jobba dubbla pass så slapp eftemriddagen. men sprang på honom på marknaden, han gjorde så hela min arm var blå dagen efter, hota mig och hade mig, värst är folk där inte våga göra något...utan de lät honom stå och göra mig illa, fegt! min släkt har nog aldrig sett mig så arg som jag var när jag kom hem till dme för äta... borde anmält honom, för sen misshandla han den andra tjejen med... jag varna henne innan men hon lyssna inte på mig :( Men hon maila på lunarstorm sen och berätta vad som hänt så jag var med på rättegången...kan säga jag höll på smälla i luften när de frågade honom om han varit våldsam tidigare.... :)



Måns-sören?! jo men vad fint!!! hör ju ihop med!

2010-12-17 @ 22:35:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Oj, vilka härliga klappar.

2010-12-22 @ 11:56:57
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0