10.15

Alltså, vad är det med mig och kl 10.15? Jag vaknar alltid just 10.15 om jag inte har ställt någon väckarklocka, oavsett när jag gick och lade mig. Jag kan förstås vakna tidigare och somna om, men av någon anledning lyckas jag alltid vakna och kolla på klockan när den är 10.15. Läskigt att kroppen kan ställa in sig på en tid så.

Jag har inte gjort något vettigt alls idag, mest legat i soffan och kollat på Let's dance och lite serier på datorn. Är så himla trött efter den här veckan. Dessutom snöar det hur mycket som helst, det har säkert kommit nästan en halvmeter snö på två dygn! Så det är inte så lockande att gå ut för tillfället. Tog bort snön från blevlådan inatt (locket hade blåst upp eller nåt så jag fick gå ut och stänga det innan jag gick och lade mig) och idag vid två eller nåt så hade det nog snöat 2 dm, vilket jag såg just på brevlådan.

Nu färgar jag mitt hår så jag ska slippa den fula utväxten.. Det blir mörkbrunt denna gång, så kanske jag slipper färga mitt stackars hår sen. Ni får se bilder lite senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, jag får visst aldrig vara frisk.Men det kan ju vara något jag ätit den här gången.

2010-02-20 @ 18:52:13
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0