Jag lever

Jodå, jag lever. Har bara haft så himla fullt upp den här veckan, helt galet. Idag har varit en rolig dag visserligen, jag och Emma har arrat ännu mer SMASK, det ska lämnas in på måndag nämligen, så nu är det slutspurten.. Sen åkte vi till stan och köpte matchande örhängen till vårat framträdande, så mycket vågar jag avslöja iaf, haha :) När Emma skulle gå till tåget så följde jag med nästan hela vägen, men jag smet in på myrorna istället, det ligger precis mitt emot stationen. Väl där inne hittade jag en supersnygg klänning, gissar att den hade blivit haffad ganska snabbt, men jag var först! Den var lite för liten upptill, men jag tänkte göra om den till en kjol istället, tror jag trivs bättre så :) Ni får se den imorgon, orkar inte nu. Fyndade även 3 par örhängen för 20kr/st på ur&penn.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV; H&M har haft det innan men inte nu mer, är från en annan sida :)

2010-02-20 @ 11:19:40
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0