Pappabesök

Ikväll har min pappa varit och hälsat på. Han jobbar i "närheten" (dvs typ 10 mil härifrån och inte typ 55-60 som annars) i veckan, så han tog sig en tripp hit. På vägen hälsade han på farbror polisen som tyckte att han körde 11 km för fort.. Men men, han tog sig ju hit till slut iaf. Vi åt middag på grekisk restaurang. Mycket gott och mycket mat :P Jag orkade verkligen inte äta upp allt, det var hur mycket kött som helst. Väl hemma igen passade jag på att leka med hans iPhone en sväng, det är nog tur att jag inte har någon sådan, jag skulle inte få något gjort då! Massa roliga spel :D

Innan han kom hit passade jag på att panikstäda eftersom det såg ut som skit här :P Jag hann med att plocka undan lite, dammsuga hela lägenheten, slänga diverse sopor och diska en hel del på en timme, inte illa pinkat! Så nu är det rent och fint här, inte skinande rent direkt, men tillräckligt iaf :)

Nu är det nog läggdags för mig, har varit så himla trött hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0