Shopparn

Ojoj, jag är ute och shoppar var och varannan dag alltså! Fast idag har jag faktiskt mest köpt julklappar. Och lite presenter till mig och Dennis fast från mamma, fick pengar innan :) Har önskat mig glöggmuggar i julklapp i flera år men inte fått några, så mamma hade kommit på att vi skulle få det i adventpresent, det var ju fint :) Hittade världens sötaste på Indiska. Precis sådana som jag ville ha! Lagom stora och lagom juliga :) Gillar inte riktigt när det ska stå god jul eller vara massa tomtar på. Så de här var perfekta! Har precis invigt en och det var så gott så! Bakade några pepparkakor också. Hade färdig deg, så det blev 7 gummor tror jag, haha. Blir flera en annan gång :)

Jag har sådan julstämning i år! Har inte haft såhär på flera år! Måste vara snön och kylan.. Och att jag nästan är ledig från skolan, har någon sånglektion här och någon ensemblelektion där. Och så arrar jag en låt. That's it. Är van att ha typ tre gånger så mycket att göra.

Kvällsfikat efter vattengympan ;) Plus en skål med kvarg, men det ser inte lika lyxigt ut :P


Fanns tre olika mönster, så det blev två av varje. Och två söta skålar för russin och mandel såklart :)


Införskaffade en tjusig sladd på Lagerhaus också. Så nu får stjärnan i köket också lysa :) Hej 4 olika röda nyanser, haha :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför har du så lite i skolan? Det lät himla skönt, jag vill också vara ledig! Jag har också ovanligt mycket julstämning i kroppen för att vara jag, för några år sedan avskydde jag julen men inte nu! puss

2010-11-29 @ 22:52:31
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

vilka söta muggar =)

2010-11-29 @ 23:06:36
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj, jag nöjer mig med att förstå att du har det lite lugnare nu och det är du värd! men vad jag inte fattar är hur du får i dig så mycket kvarg! Jag har ätit några gånger till, men jag blir proppmätt på typ 50 gram! Det är fortfarande inte gott, men det är inte lika äckligt så det kanske kommer =)

2010-11-29 @ 23:14:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0