Snöstorm

Idag har det minsann varit snöstorm i princip hela dagen. Jag åkte till stan vid halv elva för att lämna in allt på Myrorna, himla skönt när det var gjort. Det var tungt! Det blev fem kassar till slut, var tvungen att packa om lite för att kunna bära :P Gubben som var där när jag lämnade in tackade så mycket och sa att det var skojigt av mig. Haha, så kan man väl inte säga? Jag tog en sväng där inne, men hittade inget förutom ett par skitsnygga skor som självklart var för små. Så det bidde inget shoppat där. Lika bra det kanske ;) Hittade lite på H&M däremot, visar i nästa inlägg.

På vägen hem från stan hoppade jag av vid Willys och handlade lite mat. Superbillig paprika där, så jag köpte ett gäng och gjorde ugnsgratinerade paprikor till lunch när jag kom hem. Med vanlig köttfärssås i och lite ost på. Mums! Men först fick jag förstås vänta på en försenad buss i 20 min. I äckligt kall snöstorm. Bussarna blir alltid sena så fort det kommer lite snö.. Vid halv två hade det faktiskt inte hunnit bli så himla mycket.


Som om det inte var nog var jag tvungen att åka till skolan sen, skulle sjunga i provkören som jag sitter med i. Får ju betalt, så det är inget man hoppar över hur som helst ;P Så jag fick bege mig ut i snöstormen igen och vänta på ytterligare två försenade bussar, både på vägen dit och hem. Kul jul. Och såhär ser det ut ute nu. Man får nästan pulsa fram i snön, så jag hoppas de kommer på att man kan skotta snart..



Kommentarer
Postat av: Johanna

oj vad snö :)



ja nu har jag ett gäng hemma, de borde komma och leverera en låda till mig i veckan eller så :)

2010-11-09 @ 19:52:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: wiilow [foto tankar känslor]

Åh, så mkt snö har vi med. Så fort det blir snö blir det kaos i Sverige.

Mmm gott med bilden=)



Jag vill tacka dig bästa Malin. Du är mig alltid en trogen vän och läsare! Tack att du finns! Du betyder ♥

2010-11-09 @ 19:54:51
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Mary

Åh, vad mycket snö!!! Och vad jag saknar Örebro när jag ser brickebacken! inte för att jag gärna skulle bo just där igen men det var det som var hemma just då.

2010-11-09 @ 22:05:25
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0