Snyggdag

Idag har jag en snyggdag för en gångs skull, inte alls dumt :) Nu när jag har fixat håret alldeles själv så känns nya frisyren ännu bättre! Som vanligt blev det mycket kortare än jag hade tänkt mig, men den här gången gillar jag det riktigt mycket faktiskt! Det ramar in mitt ansikte mycket bättre än tidigare :) Särskilt nu när mina lockar har fått komma fram och det inte är frisörplattångsplatt :P Eftersom jag duschade igår och sov på håret inatt försvann några av lockarna, så jag har fuskat lite med locktången lite på måfå bara. Men de flesta lockarna är mina egna ;) Tänk vad det gör mycket för självförtroendet att känna sig snygg i håret!





Kommentarer
Postat av: Mägz

söt du är:)

2010-09-04 @ 23:32:00
URL: http://babybq.blogg.se/
Postat av: Maria

Superfint! Det blir alltid bättre när man får styla själv =)

2010-09-05 @ 17:03:45
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Marcela

Du är väldigt vacker Malin. :)

2010-09-11 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0