TV-söndag

Känns inte som jag har gjort något vettigt alls idag. Mest tittat på tv. Och städat i badrummet iofs, det behövdes. Himla katter som äcklar ner :P Men är man ledig så är man, då får man vara slö. Och jag tänker verkligen försöka undvika att plugga på helgerna nu, det som ska göras får jag se till att hinna med under veckorna. De känns viktigt med ledig tid för att orka med hela alltihopet.

Gick nyss och satte på mig snyggpumpsen, bara för att de är så fina, så nu ligger jag i soffan med dem på, haha :) När Mamma Mia slutar är det läggdags. Nya tavlan ovanför pianot måste ni ju få se (dock är det i princip aldrig så ljust här inne, men nu blev det ett snabbt foto med blixt). Och den lilla bredvid gjorde jag i sommar nån kväll när jag hade tråkigt ;P


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja gryym!! :D men vann han?

2010-09-13 @ 06:53:29
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0