Ooops...

Råkade visst göra lite mer än jag hade tänkt idag. Men jag har faktiskt tagit det ganska lugnt och unnat mig flera timmar i soffan kikandes på The Big Bang Theory, House och Pan Am också :)

Har precis läst igenom hela uppsatsen, det tog seriöst över en och en halv timme :S Men det var väl för att jag läste så noga och fixade till lite formuleringar och skrev kommentarer och så. Visserligen uppsatsen ungefär 45 sidor (med 1,5 radavstånd, vilket vi inte får ha sen, så då blir den väl typ 30), men ändå! Jag har bara en ynka liten text att skriva in, sen är min del av bakgrunden helt klar, halleluja! Sen ska "bara" diskussionen skrivas också, men det hinner vi förhoppningsvis på onsdag, då ska vi sitta hela dagen och kvällen, förhoppningsvis inte natten :P 

Imorgon när jag har skrivit in den lilla texten tänker jag faktiskt unna mig att gå på stan och handla julklappar :) Tips på julklappar till brorsor någon? 17 och 23 år gamla...

Kommentarer
Postat av: Maria

inga julklappstips, jag vet inte ens vad jag ska köpa åt David! Vad konstigt det där med radavståndet, vi ska alltid ha storl.12 och radavstånd 1,5 i alla arbeten, fast i examensarbetet vet jag inte. Skönt att ni snart är färdiga! puss

2011-12-13 @ 08:26:38
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0