Timing

Snacka om att jag cyklade precis lagom långt, det blev nog en dryg mil fram och tillbaka. Och precis ett sommarprogram med Morgan Alling på nästan 50 min. Jag satte igång det när jag cyklade iväg och det var färdigt precis när jag parkerade cykeln hemma igen ;) Det var riktigt varmt ute fortfarande, shorts funkade alldeles utmärkt. Men nästa gång tar jag på mig träningskläder, blev så svettig för jag cyklade så fort, haha :)

Cyklade på en ny väg den här gången och hittade lite fint vatten. Inget att bada i, men vatten är ju alltid fint!

Tyckte det var så charmigt med den lilla stöveln ;) Och såhär har jag legat idag, med huvudet under brassestolens ryggstöd för att få skugga. Funkar skitbra när man läser, även om det säkerligen inte ser så normalt ut ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är fint med gamla ting som mjölkkannorna eller vad det är där vid brevlådorna =) var Morgan bra? puss

2011-06-29 @ 09:30:19
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag har inte riktigt velat lyssna på Morgan för jag har hört om hans barndom förut och jag anade att det var vad hams sommarprat handlade om. Han medverkade i "det blir bättre" på tv3 också där han pratade om barndomen så det känns lite uttjatat. Annars gillar jag honom skarpt.

2011-06-29 @ 10:39:17
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja, jag har sparat honom till Kreta =) Jag ville mest bara vänta lite med honom för att det inte var så längesen som jag såg honom på tv =) puss

2011-06-29 @ 11:17:13
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0