Kofta+linne+stövletter

Jag är ofta shoppingsugen, särskilt när det är dags för en ny årstid och särskilt efter löning. Senaste shoppingen ser ut såhär:


Älskar färgen på koftan, typ korall.. Trivs väldigt bra i den :) Linnet syns inte så mycket, men det är rätt långt och med ganska stor vidd, superskönt! (Kan säkert bli en klänning på någon annan :P) Båda från H&M.

Stövletterna köpte jag igår på Din sko, har spanat på liknande i över ett år, så det kanske är dags nu ;) Riktigt sköna trots klacken! Tänker att jag ska gå i dem hemma innan jag bestämmer mig. Jag tycker att de är skitsnygga och sköna, men det är ju det här med klack och att jag är så lång redan :P Men visst är det snyggt att vara lång? ;) Och så himla hög klack är det faktiskt inte. Kanske 7 cm :) Jag blir typ 183 i dem i så fall..

Kommentarer
Postat av: Maria

Men snyggo!!! Nu måste du vara smalade än i Motala? Koftan var superfin =) Jag köpte en basic-topp och ett linne på hm igår och linnet kunde nog funka som klänning fast inte på mig bara för att det är så tajt. Men jag har tänkt ha det under tunikor och sånt, bra med nåt som går nedanför rumpan man man har en kortare vid klänning/tunika så att man inte visar hela rumpan om man böjar sig fram =) puss på dig fina Malin!

2011-03-26 @ 12:43:58
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

Snygging =) Sånna där skor har nästan jag, hehe. De är väligt lika iaf, men är köpta på skopunkten :) Och som du säkert vet så är jag oxå lång, men använder klack nästan vareviga dag. Man får snyggare hållning då ;) Och sen är det snyggt å va lång!



Sv. det blir ingen nedläggning av bloggen, tog bara en välbehövd paus. Så kan det va när det händer mkt på hemmaplan hehe... ;)

2011-03-29 @ 17:07:56
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0