Förkylning på gång

Jag har känt i flera veckor att det är förkylning på gång, men den har liksom inte brutit ut.. Vaknar varje morgon med lite ont i halsen och halvtäppt i näsan. Men idag har det känts lite värre, har haft ont i halsen hela dagen, varit mer snuvig än vanligt och hostar litegrann, så nu kanske det bryter ut. Hoppas nästan på det så det kan gå över någon gång!
Vad har jag gjort idag egentligen? Läst och antecknat några sidor till C-uppsatsen, varit på apoteket, handlat mat på Willys, kollat lite serier och lånat några böcker på biblioteket. Tror jag har lånat typ 30 böcker nu, hahaha. Minst 10 av dem är notböcker, men ändå! Det är ett helt gäng som vi ska gå igenom till uppsatsen med andra ord. Men vi ska sålla lite såklart, men vi måste ju gå igenom dem först. Tänker absolut inte läsa allt, mest kolla innehållsförteckning och skumma lite ;) Och i många av dem är det bara korta kapitel vi vill åt, som tur är! Annars blir det många tusen sidor :S Dessutom är det mesta på engelska (även lite på norska!) och svårt att översätta, mycket därför jag skriver av först så kanske jag fattar till slut. Men intressant är det i alla fall!

Nu är det sovdags, hoppas ni har haft en fin dag! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också dragit på en halv förkylning liksom, hade tänkt träna idag men nu är det värre för mig med så ingen träning idag heller. Spännande nu när ni börjar komma igång med uppsatsen, du får väl länka till den när den är klar =) puss

2011-11-09 @ 09:47:40
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fy för förkylning.

2011-11-09 @ 12:22:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: tess

usch, så tråkigt med förkylning... och värst är det ju när det aldrig bryter ut nångång, då kan det vara väldigt långdraget.. :/ Hoppas att det bryter ut snart och går över direkt! :)



sv. TACK!!! Det känns helt underbart =) Hehe, och jag förstår precis vad du menar. Jag började nästan gråta när jag läste i en annan tjejs blogg att hon var gravid, trots att jag aldrig träffat henne hehe. Och sen blev jag toklekdsen när en annan tjej hade blivit dumpad av sin kille, trots att jag aldrig träffat henne heller =P Men vem vet, när bebisen är kommen så kommer jag nog vara i Örebro en del och träffa mina kompisar som bor där, och då borde vi styra upp en fika tycker jag =)

2011-11-09 @ 16:25:16
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: tess

haha, jasså :P Då ska ni till linköping alltså? Där känner jag nog ingen, vad jag kan komma på... Men jag hör av mej om jag ska till örebro iaf, hehe

2011-11-09 @ 16:46:32
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0