Höstfärger

Idag har jag haft sånglektion, det var riktigt kul som vanligt! Särskilt när man blir kompad av en grym pianist :) Jag fortsatte sjunga någon timme till efter lektionen och sen cyklade jag uppför backen för att äta lunch hemma. Hade tänkt hinna plugga en del idag, det har jag väl gjort också, men inte så mycket. Det tar ju iofs hundra gånger längre för mig att läsa på engelska än svenska. Sen har jag varit på stan en sväng och dessutom jobbat, så det är väl inte så konstigt att jag inte har hunnit läsa så mycket :) Blev bjuden på middag hos jobbfamiljen, lax, potatis och god sås, lyxigt :)

Tyckte det var så fina färger på buskarna bakom mig så jag kunde inte låta bli att fota lite i väntan på bussen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lyx att bli bjuden på mat på jobbet =) Jag vill också ha sånglektioner! puss

2011-11-03 @ 23:20:19
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

jag tycker det är ett utmärkt tidsfördriv.... så jag kommer nog inte tröttna :)

2011-11-05 @ 11:33:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0